firren då...

Jag har aldrig blivit nöjd när jag har varit hos frisören. Men idag blev det tydligen ändring på den inställningen. JAG BLEV NÖJD! på riktigt..
Man ser egentligen ingen större skillnad på mitt hår, mer än att det är liiite ljusare och ingen utväxt. Desstuom var hon störtskön, en riktig pingla.
Så nu känns det fint & fräscht igen! (usch vad det tog emot att skriva ordet fräscht, men det känns faktiskt så)

Jag tror min ena fisk (terry) håller på att dö. Han simmar uppochner hela tiden och det brukar dom göra några dagar innan dom dör. (Tro mig, jag om någon vet) Det blev en långvarig fisk, hela 3 dagar! Kan vara rekord faktiskt
Så jag tror jag ska spola ner han idag så slipper han lida. Lilla firren
Lampard kämpar på i alla fall.

Imorgon är det förfest här som gäller och sedan studentfest at barca. Blir säkert kul, jag har ju alla mina favvobrudar runt mig!

Min prins till balen är också fixad och klar. Macus min gamla barndomsvän blev det, och det är jag glad för.
Och här kommer lite bilder jag snodde från hans facebook:





Haha så ringde doffe och frågade om jag ville ha jobbet på avant, som jag sökte till för två månader sen. nej tack, inga mer försäljningsjobb EVAH!

Postat av: Mikki

naw vilken puttenutt kille till din bal :)

2009-03-05 @ 18:54:06
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: elinor

det blir massa myyyys :*

2009-03-06 @ 07:00:14
Postat av: marcus

en riktigt söt prins

2009-03-08 @ 15:48:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0