kk?

Match.com är fan grejen alltså! Har hittat alla från min granne till min gamla pojkvän från fjortisåldern.
Även marcus verkar ha insett det roliga i det hela, haha. Nej men det är sjukt vad konstigt folk man kan hitta.
Min gamla kompis mamma är tydligen också medlem ;) riktig pingla dedära!

Det roligaste hade ju varit om han hade hittat typ sin arbetsgivare sökandes efter en kk. Haha oooj vad jag hade dött av skratt :p

Nej nu ska jag roa mig lite till samtidigt som jag kollar på britney: for the records.

Så tack ni som "medlemade" mig, ni har gett mig många skratt :]
Dessutom gillar jag hur ni beskriver mig och min framtid. För det stämmer ju rätt bra. Så någon/några "känner" mig uppenbarligen rätt väl ;)

"Jag har ingen aning om varför jag blev medlem här
för jag har inga problem med att leva livet som singel.
Dock skulle det inte sitta fel med en relation.
Gillar att umgås med mina vänner, idrotta och
ta det lugnt med en film eller dylikt.
Efter gymnasiet är planerna att bo kvar ett tag i Växjö och
plugga några kurser på universitetet för att sedan
rycka in i lumpen i januari. Därefter är siktet inställt
på polishögskolan, även detta beläget i Växjö.
Sjukt ointressant "presentation" men jag är faktiskt helt okej i verkligheten, jag lovar (;
"

Puss från er lilla nyponros ;)

Postat av: Pontus

ja har en sak att erkänna! det va jag ;) :P

2009-03-17 @ 20:18:12
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: johanna

haha VAR DET?! :D

2009-03-17 @ 20:39:45
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Pontus

hehe Nej tyvärr va det inte det eller vad man ska säga :P Hade du tyckt det varit roligt om det varit jag då :P attans att såg det, då måste ja ju uppfinna färgradion :P hehe

2009-03-17 @ 20:42:52
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha sant, men så väl kännar ja nog dig att ja hade kunnat sätta ihopa en sån presentation, kanske en aning bättre ;) jadu? jag måste ju uppfinna den först men ja ska försöka få den klar till sommarn, du vet det är mkt programmering och funderande för att den ska få rätt design ;D :P

2009-03-17 @ 20:49:09

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0