as

Årh jag är så jävla trött på killar och deras beteende. Det är så man spyr!

Det är nog faktiskt lite på tiden att jag hittar någon att spendera lite tid med. Inte för att jag är i behov av det eller så, nejnej. Det är bara det att det hade varit trevligt, typ. Ja, det är nog faktiskt bara därför.

Annars är jag faktiskt en självständig kvinna och det sista jag behöver är en man. I alla fall intalar jag nog mig själv att det är så. Fast det kanske är så att det jag mest behöver är någon som har lite koll på mig och drar mig lite i örat.

Eller neej, det är nog faktiskt bra som det är, om jag tänker efter!

Postat av: Pontus

vad har dom gjort nu då? :P Nej dra dig i örat kan man väl inte göra det gör ju ont:)

2009-05-24 @ 21:03:08
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Jakob Sjögren

Jag fattar vad du menar men det låter inte som du träffar några bra killar direkt:S Vet tjejer någonsin vad dem vill förresten hihi:P? Adda mig på msn om du orkar;) J_Kungen@hot...

2009-05-24 @ 23:09:56
URL: http://jakobsjogren.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0