FF

ÅHÅ VILKEN MYSIG DAG!

Somnade vid 6-tiden imorse och vaknade när elinor kom hem vid 2. Efter det städade och diskade vi lite sen ringde vi hit john och så körde vi och hämtade mattias för att dra till max och käka. Sen åkte vi tillbaka hit och efter det körde vi och handlade och begav oss till Åryd (av alla ställen).
John envisades med att dem hade ett schysst badställe, vilket dem faktiskt hade. Så då badade han och vi kollade på.
Sen blev det en runda på sjön med båten och en hel del sång! Riktigt mysigt :) Fler sådana dagar!

Jag säger ju det, ÄLSKA SPONTANITET! Mmm

Sen åkte vi hem till erik i åryd och när vi skulle parkera bilen kom han ut med mackor till mig. John hade ringt och förvanat honom om att jag var hungrig och bitchig (vad han nu fick det ifrån ;) så ostmackor satt ju inte helt fel kan jag lova!

Haha jag bara älskar johns konstaterande på facebook. Jag hade lovat honom att vara osminkad när han kom för han ville se den osminkade sanningen.

Jitte Sjösäter
Konstatterar lite saker idag.
1. Johanna var faktiskt redig jävla snygg utan smink, sluta använd vafaan!!
2. Älskar flator;)
3. Elinor kör bra bil!!
4. Åhryd har en nice sjö att bada och ro i.
5. Johanna blir en biatch när hon e trött å hungrig! Men sammanfattat tack för en rolig och lärorik dag, Fett skojj!

Kan sammanfattas som en underbart mysig dag :)

Postat av: trollet

Tjena tjejen! hur är läget? vad har du gjort för spännande i helgen? om du har lust att snacka vilket ajg vet att du har så skriv en rad på Facebook. Jag heter Anton Trollmåne ;) ta det lugnt! //trollet

2009-05-25 @ 18:54:14

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0