leta sopor

Haha så sjukt. Kom på att jag hade en faktura att betala från lite grejer jag beställt på internet, och de skulle in senast IDAG. Letade igenom typ hela lägenheten men hittade inte den. Så kom jag på att jag måste ha slängt den med reklamen.

Drog med elinor ut till soprummet för att vända upp och ner, och då menar jag verkligen att vi letade igenom varenda papper och reklamblad som låg i tidningspappersbehållaren. Tack gud för att det bara var papper där och inte övriga sopor.

Aja, efter ett tags letande hittade jag min dvdskiva med kareoke som jag letade efter i tisdags. Hittade även mitt papper om min inloggning till studera.nu. Och den koden är ungefär SÅHÄÄÄR viktig för att veta om jag har kommit in i höst.

Nöjd över mina upptäckter och besviken över att jag inte hittade fakturan spatserade vi in igen. Letade lite till i högen med viktiga papper och ja, där låg det ju :)

Hädanefter ska jag lägga reklamen på ett ställe, och viktiga papper på ett annat. Dvdfilmerna får nog läggas under tv:n, för säkerhetsskull...

Man lär sig av sina läxor :) Säger man inte så?


Sopletarna. Förövrigt är hon min nya inneboende för 2 månader framåt :)

Postat av: Pontus

Det är bra vännen :)

2009-05-08 @ 12:34:24
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0