mornin'

Nu är målningen klar i hela lägenheten, även det en lättnad. Så nu är inte halva vit och halva spygul längre!

Imorgon bär det av till hemlig ort för att fira pappa och där stannar vi till lördag. Då är det hem och jobba och sen jobbfest som gäller. Vi funderar på att dra ut stallarna eller sivans sen, det är ju allkårsveckan!
Och jag har inte varit ute sen jag-vet-inte-när, studentfesten i februari tror jag? Det är bra! Jag har ju dock festat, men det har varit hemmafester.

Skar nästan av fingertopparna igår. Stod med kniven i högsta hugg och skulle öppna en plastgrej när elinor kommer och killar mig i nacken. Jag blir livrädd och slinter med kniven rakt genom tummen och pekfingret. usch

Var klara med målningen vid halv 4 imorse! Vi började vid 9-tiden och hade ändå bara halva vardagsrummet och köket. Men eftersom vi var tvungna att maskera överallt och måla 2 gånger så tog det sin lilla tid.

Nu ska jag till stan och shoppa :):)

Postat av: Jakob Sjögren

Eftersom ingen skrivit nåt om dina inlägg så känner jag mig illa tvungen:P Synd att du håller på Chelsea, alla människor kan ju inte vara perfekta dock:P

2009-05-20 @ 17:24:33
URL: http://jakobsjogren.blogg.se/
Postat av: Pontus

Häng med till oleo istället ;)

2009-05-20 @ 20:24:52
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0