plugg

Väderexperten says goooooodmorning! (goodnight)

Seems like jag aldrig blir klar med religionsarbetet så det blev en uppesittarnatt. Det har faktiskt aldrig hänt innan (gällande skolarbete) men nu i slutspurten måste man ju producera arbeten på löpande band ungefär.

Det lär behövas x-antal koppar kaffe både nu och imorgon.
Nu har jag i alla fall inte så mycket kvar men jag tvättar också. Gäller att passa på nu på natta när ingen annan orkar.

Redan ljust ut också, ser tyvärr inte ut att bli så bra väder imorgon. Lite disigt på förmiddagen med ganska mycket blåst som kommer övergå till stackmoln med enstaka regnskurar. Nej, ingen aning. Men det blir säkert bra.
Likgiltig som jag är..

Om det är någon där ute som har koll på judarnas syn på förintelsen, tveka inte! maila mig! helst NU!

fy förfasiken vad jag inte kommer orka med morgondagen. jag är en 10-timmars-sova-människa!



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0