skolan tar kål på mig

Det var inte lätt att hålla ögonen öppna idag vill jag lova.
Men jag kunde inte blivit nöjdare med arbetet och lärarn blev nöjd så det känns bra.

Hade även betygssamtal och det var bättre än jag trodde! Härligt

Efter skolan åkte jag till aleks för att färga bort min attraktiva utväxt. Så nu är den historia :)

Ska plugga lite samhäll till, redovisning imorgon. Sedan får det fanimej vara nog. Det tar på krafterna att inte sova.
MEN VADFAN GÖR DET? FÖR VI SKA TA STUDENTEN, JA VI SKA TA STUDENTEN!

John kommer hit för lite nattmat så det blir kyckling, runda bollar och bearnaisesås. tjockt!

Just det, vädret blev ju som jag förutspådde. Jag kan det där alltså!



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0