vem är det som har dött?

just det, min blogg! haha

men det är mycket i skolan, mycket på jobbet och mycket på fritiden = ingen tid vid datorn.
okeeej, jag sitter vid datorn, men jag orkar inte dela med mig av mina fruktansvärt innehållsrika dagar (ironi)

det har egentligen hänt så mycket så jag inte vet var jag ska börja (inte ironi, faktiskt)

jag har till exempel:
fått en inneboende, elinor. som ska bo här 1,5 månad till
passat en hund för att jag skulle köpa den, men jag ångrade mig
dödat en guldfisk (ja, jag råkade mata ihjäl den och ja, det var 8e gången gillt)
blivit en kusin rikare
varit så arg så jag inte vetat var jag ska ta vägen
målat om
skickat in kortet och namnunderskriften till körkortet. bara sisådär ett halvårsen jag tog det. alltid sista minuten!
festat
pluggat så det står härliga till

och mycket annat också såklart

idag när jag jobbade kom det ett killgäng och skulle handla
originalmål, suprememål och blabla..
ja i alla fall så kom en av dem tillbaka sen lite senare för att fråga efter en penna. så jag gav honom en.
ytterligare några minuter senare kom han igen och lämnade pennan och ett kvitto. jag bara JAHA?!
sen tog jag upp kvittot och läste att det stod "ring mej" och sen hans nummer.
haha how cute!
dock glömde jag den på jobbet, men förväntade han sig att jag skulle ringa och säga "ja, tjenare, det var hon blonda i kassan på max här"? neee

nu är det jävlarimej inte många skoldagar kvar till studenten.
projektredovisning på tisdag = hjälp!!!
och sen är vi lediga, det behövs.

nu ska jag decka med diverse onyttigheter i soffan med ena ögat tittandes på american pie, good stuff.

"Det här är Willy, han är min bästa vän..
...Willy är en riskaka"

haha åh, kvarteret skatan <3


                             shotlekar, jag och max


    lite skillnad. om ni jämför med spyfärgen på bilden under


                                         målarn

                            och här ska vi ha vår bal den 1juni

Postat av: William

Schyssta bilder måste jag säga! :D

2009-05-16 @ 23:16:19
Postat av: johanna

jaamen självklart :) lugnt ikväll?

2009-05-16 @ 23:46:43
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: William

Jadå, var över hos Alex och kollade på melodifestivalen med hans farsa å en vän. tog de bara lugnt, dracks lite öl å vin, men annars som vanligt ;)... sj då ?

2009-05-18 @ 17:29:31
Postat av: marcus

ser ju fräscht ut med balen där..men hallåå , va är de där för målarbild på dig?! haha söt som kollar bort från kameran

2009-05-23 @ 02:35:48
Postat av: johanna

haha ja vad ska man göra? vita prickar i hela fejjan, snyggt är det :)

2009-05-24 @ 04:18:52
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: marcus

haha skön du e, snart bal! tjoho :)

2009-05-25 @ 03:07:22

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0