vip

Har jobbat och kom hem för en stund sen.

På väg hem ringde pliktverket och undrade om jag ville vara VIP på rix fm festivalen i jönköping i helgen och samtidigt representera lumpen och pliktverket då. Jaaamen självklart! Jag känner mig hedrad ;) haha
Så komsi komsi till jönköping på lördag (;


Nu är det csi och sen plugg. Får väl tvinga med mig peppe på lite träning ikväll också.

Jag kan inte fatta det, men imorgon är det 2 VECKOR TILL STUDENTEN.
2 jävla veckor! Helt ofattbart. Jag kommer inte sakna dessa 3 åren..

Och imorgon är det pubrundan - waaaaho!

Livet är bra ibland :) puss


I sommar blir mitt hår brunt :)

Postat av: Anonym

Grattis vännen :) aa ibland är det de för vissa och för andra är det bara detsamma :/

2009-05-25 @ 22:11:45
Postat av: Pontus

Grattis vännen :) ibland är det bra för vissa, för andra är det still the same :/

2009-05-25 @ 22:15:14
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: niklas

Hej såg dig på match.Tycker du e en intreant person skulle gärna vilja lära känna dig kram

2009-06-15 @ 22:36:14

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0