måndag

Dagen till ära bestämde vi oss (mamma, jag & syster) för att åka och fylla på våra gaderober med höst och vinterkläder.
Tog tåget till malmö vid tio tiden och väl där var vi inte sena med att fylla händerna med shoppingpåsar.
Toppendag helt enkelt!

Var längesen jag spenderade lite kvalitetstid med brudarna i familjen.

Kom hem vid 8-tiden, stack och handlade och nu har jag precis gjort kyckling-i-creme-fraiche-och-mango-chutney-röra-i-tacosbröd-i-ugnen, med riven ost över! (Behöver jag ens skriva att det var något jag kom på själv och helt improviserade? :P)
Blev liiiite för starkt men väldigt gott!
Hunnit vika ihop tvätten från gårdagen och nu är det without a trace som följs slaviskt!

Jag har aldrig trivts så bra i lägenheten som jag gör nu. Och mycket har jag nog att tacka min inredningsglada mamma!
Tänkte slänga upp lite bilder senare eller imorgon.

Köpte ett par suuupersnygga over-knee stövlar på zara som kommer användas flitigt! Sen blev det även lite smycken, svart klänning, ögonmask och en hel del andra grejer.

Just det, jag hoppade ju på tåget i Växjö medan mamma och L hoppade på ett par stationer efter.
När jag står och väntar står det ett gäng killar någon meter ifrån mig.
Morgontrött som jag är så kopplade inte hjärnan direkt men efter någon minut såg jag att det var komikerna shan atci, özz nujen och david batra.
Lyssnar på musik och tänker inte mer på det.
Plötsligt tittar Shan lite frågande på mig och jag tyckte jag hörde att han sa någonting.
Så utan att ta ut lurarna skriker jag "VAD SA DU?!" Alla runt omkring vände sig om...
Haha, dem börjar skratta och sa att han bara pratade med özz.
Mm, vill man sjunka genom jorden eller?
På toppen av allt kom jag bredvid dem på tåget. Men det är en annan historia ;)

Postat av: Micke

Haha :) du är ju Johanna :P



I Drive-In (Borde det inte heta Drive-thru)?



Tjejen i luckan, vill du ta med dig maten?

Killen i bilen, nä jag skulle kunna ät här med dig!



Skål!

2009-10-27 @ 23:48:49
Postat av: Martina

hahahahahaha. Det absolut bästa hade varit ifall de hade tagit med det i någon utav deras ståupp shit ;d

2009-10-30 @ 13:10:51
URL: http://rockmeoff. blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0