my b-day

Här har det ekat ett tag ja!

Vad har hänt?
Jag har kollat på bil
Jobbat i Värnamo
Lekt spaningspolis en lördagkväll på stan
Shottat tequila med galet bra vänner
Blivit stammis på bk biceps (har ni hört något så fantasilöst namn på ett gym?)
Fixat med väktarutbildningen
Kommit på hur mycket jag älskar och avgudar sister hazel
Har även kommit på att det bara är 3 MÅNADER kvar tills jag rycker in. Insane

Att jag har jobbat behöver jag inte ens nämna. Det är nämligen där jag spenderar 80% av min vakna tid. (I alla fall känns det som det.)

Och just det, jag har hunnit fylla år med! Eller åtminstone gör jag det idag!
Godnatt

Postat av: Linda

Grattis sötnos! Ha en jättebra dag :)

2009-10-23 @ 02:12:07
Postat av: Mikki

Grattis ännu en gång gumman! hoppas du fick mitt sms <3



2009-10-24 @ 20:30:08
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0