rengöringsmedel

Gårdagen på jobbet kan sammanfattas som kaotisk, hektisk och förjävlig. Ungefär.
Usch, vill inte ens tänka på det.

En stund innan stängning hällde jag upp rengöringsmedel i en mugg för att jag en stund efter skulle använda det.
Tio minuter senare är det som bortblåst och jag är sådär grymt törstig. Tar två snabba klunkar och tre sekunder senare hänger jag över handfatatet.
Fattar ni? Jag har druckit två klunkar halvt frätande, fettlösande, rengöringsmedel.

Det ska vara jag till att lyckas med något sådant. Patrich som jag jobbade med är blivande polis och blev lite halvt nojig då det inte fanns någon varningstext-etikett. Så han sprang rundor i restaurangen medan jag mest stod och skrattade åt mig själv.

Nåväl, jag ska ta och ringa sjukvårdsupplysningen nu, för att lugna mamma.
"Johanna, ringer du inte nu så kör vi upp till Växjö" Vilket hot va?

Jag menar, jag har ätit kackerlackor i thailand, maskar direkt från mormors rabatter, tulpaner och en massa annan bråte, så detta är en lätt match!

Schysst om det är fettlösande på människor med, skulle inte vara fel att minska ett kilo eller två.

Postat av: Johan

hahaha. Fan va du e störd, Johanna.

2009-10-30 @ 19:39:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0