suck

Sjukvårdsupplysningen ja, till ingen nytta alls.

"jaadu, jag vet faktiskt inte så mycket om sådant men ring giftinformationscentralen.."

När jag väl kom fram hade hon aldrig hört talas om rengöringsmedlet jag halsat i mig. (fick ju smsa min chef och fråga vad det hette).

"men det är nog inget farligt, det hade du nog märkt. du kan ju ringa 112, dem vet nog bättre"

Taaack sverige! (låter som han i dressman-reklamen) för att ni är i särklass sämst på... det mesta!


Visst blir man lite sugen?



Kvällen började med lite matlagning, bränd sådan. Efter det blev det bio, MJ - this is it. Förutom att man nickade till lite halvt på slutet var den helt okey, men inte mer. Han skrämmer mig bara på något sätt.
Den var slut vid halv 12-tiden och då begav vi oss till lagerlunden, tog en öl och sedan vidare till sports för att kolla läget.
Nu är jag hemma och ska ta en varm dusch sen lägga mig i sängen och kolla på ett csi-avsnitt innan jag somnar. Imorgon bär det nämligen av till borås och jag ska försöka göra mitt bästa för att övertyga att vi ska åka till göteborg på söndag. Om vi inte kan stanna hela kvällen och natten så bara för en stund, så jag får känna på stämningen. Åh, vilken fin stämning det kommer vara och bli.
Snart skiner poseidon och guldet är där det hör hemma!



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0