fredag

Fullt ös här på campus nu. Säkerhetsvakter och poliser lite vartstans.

Det är ju eu toppmöte här i helgen och polishögskolan verkar agera som någon sorts parkeringsplats.

Var tvungen att klicka hem lite kläder nyss. Lönen kommer ju på tisdag så det blir rätt bra tajming på det :)
Nej nu är det dags för en ipren igen.


Postat av: Micke

Inte bara parkering, utan även högkvater för polisen då de anänvder lokalerna som polisstudenterna använder annars och har satt upp sin ledningscentral där. Sen går det poliser som övervakar ett tomt teatertorg som är inhängnat... Funderade hur man kunde busa med dem, har några idéer...

2009-09-11 @ 21:29:17
Postat av: j.

Wooooooowh...du verkar blivit lite beroende av bloggandet? ;) typ 2000000 inlägg per dag! haha nee...men ah eh....ses snart? :) pussss

2009-09-11 @ 22:04:45
Postat av: markus

Måste bara få säga att du är helt underbar!!! råkar läsa en blogg för första gången å du är ju så nice när du skriver man blir ju bara så glad :) önskar dig ett vackert liv med mycket kärlek !!!

2009-09-11 @ 22:19:00
Postat av: johanna

Oj, är du seriös? Det var snällt av dig :)

2009-09-12 @ 00:08:32
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha nej janni, jag skyller på att jag är sjuk. ses snart? JAA! kommer du imorgon? puss

2009-09-12 @ 00:09:22
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: markus

ja du är grym !! men jag tänkte faktist på en sak, är du lika duktig på å prata som du är på å skriva ? om du svarar ja där så kommer jag skriva så här : om du behöver jobb i framtiden så får du jätte gärna höra av dig till mig, det gäller ju försäljning som du kanske förstår :) är du intresserad så ska du få mer info. jag är dok inte i sverige på vinter halvåret. svarar du nej så tycker jag att du ska bli författare för du e jätte duktig. ta hand om dig johanna

2009-09-15 @ 03:49:08
Postat av: johanna

kan ju inget annat än tacka så mycket :)

JA, klart jag är! nej, jag ska inte överreklamera mig själv men prata har jag väl aldrig haft speciellt svårt för. vill du definiera lite? jobbade med försäljning innan nämligen.

måste vara underbart att slippa sverige om vintern! ha det så bra :)

2009-09-15 @ 23:49:34
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: markus

definiera :)

Jag jobbar med rätt mång projekt faktist, om vi skulle sikta på nästa sommar , detta kommer låta rätt roligt :) jag ska ta hem en frukt som är väldigt nyttig å kan anvädas till att göra massa maträtter + drinkar . den ska då säljas in till resturanger , matbutiker samt säljas som hälsodryck på festivaler.



Annars finns det jobb inom silversmycken och kaffeförsäljning :) det gäller då festivaler runt om i sverige.



Det finns även jobb nästa helg i borås och ett alternatift 10 dagar efter den helgen.

Låter något av det jag skrivit intressant så får du höra av dig till min e-mail som du nog ser ?



ha de bra nu



mvh markus

2009-09-16 @ 13:09:38

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0