fredag

Så enormt skönt att sova ut imorse. Blev en sen film/öl-kväll igår.

Åkte till stan och handlade, åt och kollade på en massa grejer. Min granne har tjatat om en liten kissemisse ett bra tag nu så vi tog tag i saken och kollade på både blocket och tidningen. Hittade en utanför braås, så vi begav oss.
Körde väääldigt många mil fel men efter över en timme (och ett 20-tal samtal) kom vi fram. (ska tilläggas att det bara var lite mer än 2 mil dit).

Det var 4 stycken kritvita små kissar och några hade födelsemärken. 2 av dem var redan tingade så det fanns bara 2 kvar att välja på. En helvit med en liten grå prick i pannan och en som såg ut som han hade fått kolasås över sig.

Jag gillade han med grå pricken mest och tillsist blev det han. Så jädra söt och helt putteliten.

Allting gick bra tills vi skulle släppa in honom i lägenheten. Han jamar och gömmer sig HELA tiden. Jag får spel.
Tur att det inte är jag som ska leva med honom :)
Nej men han saknar nog bara sin mamma. Går väl över med tiden förhoppningsvis.

Ska kolla klart på tal till nationen med magnus betner. Gillar honom skarpt!
Men först ska jag upp och kolla hur det går med lille kissen.

Imorgon vankas det födelsedagsfest så det skriker om det! Och det gillar vi!

Postat av: kingen

Tjeena! du har inte möjligtvis msn att dela med dig med? (;

2009-09-28 @ 10:58:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0