fredag

Nu flyter allting på som det ska.

Känns bra med skolan och bra inför imorgon. Blev extra glad när jag såg att det hängde ett inramat diplom på väggen med mitt namn och att jag var en bra medarbetare med stort engagemang och hårt arbete. Det gillar vi!

Har svävat som på moln hela dagen ungefär. Kan förvisso bero på att koffeinintaget har legat på höga höjder. Fast, 8 koppar kaffe är väl inte helt onormalt?

Ska upp och käka bullar och dricka mjölk med grannen nu. Sen blir det sängen och lite csi.


Kom förresten en smart kille i driv-in-(en?) (eller driven? aja, ni fattar) igår:

Killen i driven - Ett suprememål tack.
Jag - Jaop, vad vill du ha och dricka till de?
Killen - Cola blir bra. Och jag ska ta med det..
Jag - (trodde jag hade stängt av headsetet) NO SHIT?! Hörni, han ska ta med sig det, jag som trodde han skulle komma in och käka.. idiot!
Jag - Hehe, oops, 52 kronor tack.



På återseende

Postat av: Pontus

Ännu en typisk Johanna grej! jag gillar din stil, vassa komentarer, och du faller aldrig utanför ramen :D mkt bra !!! haha

2009-09-05 @ 12:29:43
Postat av: johanna

;)

2009-09-06 @ 03:39:21
Postat av: josefin

hahaha nääää johanna! men jag känner igen mig...

2009-09-06 @ 15:32:36
URL: http://joseflin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0