måndag

Nyss tagit en lång dusch med massa tända ljus och hårinpackning, ansiktsmask osv.
Var och solade runt åtta tiden också. Sist var nog i mars så det var välförtjänt. Jäklar vad de tog bra. Det var nya rör och jag som aldrig bränner mig annars är nu röd lite här och var. Allra värst är i knäväcken, fy fasen.

Jag fattar inte hur alla orkar diskutera Anna Anka.
Svenska Hollywood fruar är underhållande, men seriöst?
"Anna Anka - Min nya idol" Kom igen?! Vad har hon gett världen?

För övrigt klarade jag provet idag, vilken lättnad! Nu slipper jag tänka på det och kan fokusera på skolan.
Både jag och lollo hade nog både en och två cirkulerande fjärilar i magen, men vi klarade det utmärkt!

Ska slänga mig i sängen och glotta filmis nu. Upp "tidigt" imorgon. Är inte van att gå upp före 12 men nu börjar jag 11.30 tre dagar framåt så det blir ändring på rutinerna.

Puss&kram


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0