måndag

Dricka öl? På en måndag?
JAA.
Ibland måste man ta vara på de dagar man är ledig och helt enkelt njuta av tillvaron.

Idag har jag bland annat:
Lyckats förstöra min grannes bil
Pluggat socialpsykologi
Städat hela lägenheten (inklusive diska, och allt det där)
Kommit på att livet är helt okey just nu
Blivit måttligt arg för att chefsprovet är uppskjutet 2 veckor
Flyttat min tv 20 cm till höger
Inte ätit någonting, förutom godis och lite kaffe

Och det kan nog vara det mesta. Vaknade ju vid 2-tiden så mycket annat har jag inte hunnit med.

Tjingeling

Vi är ju faktiskt rätt bra, du och jag grannen



Postat av: Emilio Fritz

HejHej! Hoppas allt e bra med dig och livet leker för en söt tjej som dig!! Kommer till Växsjö imorgon på 30 års fest och behöver hjälp! Vi lever bara en gång och jag e som jag e och skriver här inne till dig;) Jag gissar du ser min mail,varför inte skriva tillbaka till en glad å charmig kille som mig på 22 år hihihihi Kram Emilio

2009-09-07 @ 23:11:54
Postat av: Mikki

peppe e en bra kille =)

2009-09-09 @ 15:31:42
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: johanna

en bra granne :)

2009-09-09 @ 16:04:00

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0