onsdag

Jo just det, i söndags när jag jobbade stängning fick jag låna min grannes bil och tänkte vara lite schysst och tanka på vägen hem.
Jag skulle aldrig få för mig att tanka diesel i en bil. (Om det inte är en dieselbil vill säga)
Men det hade jag tydligen råkat göra. (Jag tror fortfarande det är snubbarna på macken som har råkat byta bensinen mot dieseln och tvärtom) Och choken hade jag glömt trycka in så motorn hade tydligen drunknat i diesel, ungefär.

Mycket klyftigt tycker jag. Meeen, det jag ville komma till är att det är fixat nu. Och han sa att den går bättre än någonsin.
Så något ont för ofta något bra med sig! Tänk på det

Usch nu nyser jag och hostar om vartannat. Godnatt


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0