onsdag

Halv åtta gick jag upp idag, HALV ÅTTA! Det är ju förfasen inte mänskligt. Inte alls.
Hade jobbmöte vid 9 och var klar halv 10 vilket betydde att jag hade två timmar att döda, på jobbet.
Nje, drog på skorna och gick en lång runda i solen, köpte smoothie på vägen tillbaka.

När jag slutat cyklade jag hem, bytte om och sedan blev jag upphämtad av sofi och hennes pappa för att bege oss mot tipshallen och kolla på lakers-almtuna.

röda, gula, blå
vi håller på VLH
segern vi tar ikväll
forza VLH!


Ställde oss i klacken efter första och det var faktiskt rätt bra drag! :)

Blev hämtad vid 9-tiden och drog direkt till gymmet. Då hade dem såklart låst toalettdörren samt in till omklädningsrummet, så jag fick byta om i bilen.
Efter det handlade vi lite och nu ligger jag här och slöar. Ska hoppa in i duschen och sen ner i sängen.

Jobbar 11.30-15.30 imorgon, rätt skönt med ett kort pass för en gångs skull.

Puss & godnatt


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0