tisdag

Ska kolla på Stockholm live hela kvällen har jag tänkt. Om den blir klar detta året vill säga. Galet segt!

Ser ni? Över 2 timmar...

Åh jag blir så arg, jag vill ha tv4 fakta och discovery channel. Helt klart dem bästa kanalerna.

Tog lite kort på min lägenhet innan eftersom den fick sig en makeover i söndags när mamma och pappa kom hit med massa nya grejer. Men, både digitalkameran och systemkameran dog så det får nog väntas med.

Janni är sjuk, men jag tycker hon ska bli frisk så hon kan komma och hälsa på mig imorgon :)

Nej nu ska jag diska och sen kolla på spårlöst, det är ju faktiskt rätt bra.

 


Postat av: j.

söt du är! är på bättringsväg! men dock inte till att kunna besöka dig imorn:( tråkigt nog...

2009-09-01 @ 23:21:23
Postat av: Micke

Du laddar väl inte ner från nätet Johanna ;) Bilden skulle nästan räcka som bevis mot dig :S



Jag har TV4 Fakta och Discovery HD, å jag är väldigt glad, helst för att Discovery är i HD så man ser alla små intressanta detaljer :P

2009-09-01 @ 23:50:59
Postat av: johanna

Nejdå, det skulle jag aldrig göra ;)

bilden kan ju faktiskt vara från google, inga bevis där inte!

Ja det förstår jag! Hade jag också velat ha.

Vem är du förresten? :)

2009-09-02 @ 02:04:02
Postat av: Micke

Det vill jag kanske inte skriva här (på internet) men en kille från Växjö...

2009-09-02 @ 08:23:23
Postat av: johanna

Vad skulle det göra? Hur hittade du hit då?

2009-09-02 @ 13:03:16
Postat av: Micke

Jag har för mig att jag googlade och hittade din blogg :)



Du ser inte min mailadress? Annars skulle du kunna fråga vem jag är så kommer du få svar på e-post!

2009-09-02 @ 17:18:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0