tisdag

Jag har hittat min drömkille!
Han är påhittad, heter benjamin och är en av huvudpersonerna i how to lose a guy in 10 days.
Han verkar vara den mänskliga synonymen till perfekt.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Tagit en kaffe med peppe på universitetet, suttit och njutit i solen och skickat in pengarna till kårleget.
Har även försökt fixa den jävla e-legitimationen som krävs för att man ska kunna göra vissa grejer på csn:s hemsida. Men det är tamejfan helt omöjligt. Blir slussad till massa olika sidor och till slut gav jag upp. Får göra på det gamla hederliga viset och skicka in ansökan via brev istället.

Nu väntar jag på att jenna ska komma och hämta mig så vi kan bege oss mot stadshotellet och vårt personalmöte och sen vidare för mat på pm.

Ikväll är det wipeout us vilket från reklamen att döma verkar vara rätt roande. Får kolla på reprisen sen.

Ha det bra

Postat av: Micke

e-leg är ju lätt fixat, om man kan vill säga :) Å det kan ju jag :D

2009-09-08 @ 18:26:06
Postat av: johanna

lucky you! något tips?

2009-09-09 @ 00:13:35
Postat av: Micke

Ja ta hjälp :P

Ta med datorn, köp med något att fika och våldgästa någon som kan ;)

2009-09-09 @ 08:18:54
Postat av: johanna

haha mm, tack för det

2009-09-09 @ 16:03:30
Postat av: Micke

Skicka ett mail med var du kör fast så kanske jag kan hjälpa dig på vägen! För sånt fixar jag ofta, endel av mitt jobb.

2009-09-09 @ 17:01:43

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0