tisdag

Väcktes imorse av en trött granne och drog in till stan för att träffa sofi och även john en liten stund.

Mitt hår såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig, men ingen kom.

Gick till coretto, tre och bara strosade runt. Synd att klaga på vädret i alla fall :)
Och sofi skulle iväg och färga håret. Fick henne att överväga att färga det brunt så vi får väl se hur det blev.

Suttit och solat en stund med peppe, ätit glass och nu har jag nyss lagat mat. Spaghetti och köttfärsås, kan ju vara bland det godaste som finns. Dock inte idag, den smakade och hade samma konsistens som vatten. Bättre lycka nästa gång.

Har fortfarande inte fått reda på vad det var som hände med tjejen här i huset, och jag vill veta! Nyfiken som man är..

Var ju ingen bra dag på jobbet igår direkt. Råkade spruta salsa över hela mig själv och allt gick fel. Fick även ett mindre glamouröst brännmärke på handen, från fritösen, som inte kommer gå bort.
När jag kom hem blev det lite film med peppe och jessica och det var ju trevligt, i alla fall.

Lyckats göra ännu ett ointressant inlägg.

Nu tänkte jag diska, slänga mig ut på balkongen och läsa för att sedan ladda upp helgens bravader fångade på bild.

UT I SOLEN GOTT FOLK! gäller att ta vara på de få soltimmar(minuter) växjö har att erbjuda.

Såhär söt hade jag kanske varit om jag var i tonåren år 1990.



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0