lördag

Och dagen har varit  duktigt bra! För er som undrar.

Jag har nog skrämt upp mig själv gällande det med passet idag. Var inte på tok så svårt/jobbigt som jag föreställt mig. Men en hel del mer ansvar. Fast jag gillar ansvar.

Började dagen med en runda på stan tillsammans med sofi och peter. Träffade oskar en sväng och efter det åkte vi till jobbet.

När klockan var kvart i ett kollade jag ut och såg att det vräkte ner. Eftersom jag fick skjuts dit var det bara att fint börja traska hemmåt. Eller till stan, och ta bussen hem.
Nykter på stan, en lördag, vid halv 2. Det är inte ofta det händer! Men man ser människor från ett helt annat perspektiv och undrar hur fan dem tänker när dem beter sig som dem gör. Omogna är bara förnamnet.

Stötte på Martina, som är saknad! Även min kära lilla elinor och det var inte igår.

Ja, nej, precis varit hos en granne och hört hela kvällen återberättad i detalj. Det han kom ihåg i alla fall.

Imorgon väntar jobbet igen, givande helg detta. puss&kram


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0