dan före doppardan

Dagen före inryck! Min mage är upp och ner och jag vet varken in eller ut.
Jag är inte nervös för själva lumpen i sig utan mer för att jag hatar att inte ha läget helt under kontroll.
Jag vet inte hur många gånger jag har kollat i papprena vad stället heter där jag ska infinna mig imorgon men likförbannat är det som bortblåst.
Jag hatar att känna mig vilsen och vill för allt i världen inte tappa bort mig imorgon.

Meeen, det jag ville komma till är att jag numera kommer blogga på lifeinnavy.blogg.se istället.
Ska försöka skriva lite varje kväll om hur vi haft det under dagen och hur många gånger jag längtat tillbaka till vardagen.
Nej, jag skojar bara. För mig finns det ingen vardag, det har jag sett till och kommer alltid göra. Att gradvis höja ribban eller nya grejer är en självklarhet för mig. Rutiner är ett ord som inte existerar i min vokabulär längre!

Just nu är jag mitt emellan, jag är varken eller och både och. Puss



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0